27.06.2023

№ 335/9058/16-а (2-а/335/7/2017)

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 грудня 2021 року

м. Київ

справа № 335/9058/16-а (2-а/335/7/2017)

адміністративне провадження № К/9901/16842/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Стрелець Т.Г.,

суддів: Стеценка С.Г., Тацій Л.В.

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу №335/9058/16-а (2-а/335/7/2017)

за позовом ОСОБА_1 до Запорізької міської ради про визнання незаконним та скасування рішення, провадження по якій відкрито

за касаційною скаргою ОСОБА_1 на постанову Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 06 лютого 2017 року (суд у складі головуючої судді - Калюжної В.В.) та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2017 року (суд у складі колегії суддів: головуючий суддя - Ясенова Т.І., судді: Головко О.В. Суховаров А.В.)

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

1. 10 серпня 2016 року ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до суду з позовом до Запорізької міської ради, в якому просив визнати незаконним та скасувати рішення № 17 «Про перейменування вулиці Жукова в місті Запоріжжі на вулицю Козака Бабури».

2. В обґрунтування позовних вимог зазначив, що вулиці Жукова було присвоєно ім`я захисника Вітчизни, воєначальника Великої Вітчизняної війни та Другої світової війни, який боровся з нацистськими військами та визволяв Україну від окупантів. В порушення частини 1 статті 5 Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій» Запорізький міський голова не готував та не подавав до Запорізької міської ради подання про перейменування вулиці Жукова. Відповідачем прийнято рішення про перейменування вулиці Жукова без відповідного подання міського голови.

Також позивач посилався на те, що згідно з положенням статті 5 Закону України «Про географічні назви» перейменування географічних об`єктів здійснюється у випадку: повторення назв однорідних географічних об`єктів у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці; необхідності повернення окремим географічним об`єктам їхніх історичних назв; істотної зміни функції або призначення географічного об`єкта; необхідності приведення назви географічного об`єкта у відповідність із вимогами Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки». Згідно підпунктом (є) пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» визначено поняття символіки комуністичного тоталітарного режиму, із застереженням щодо назв, пов`язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів з України або з розвитком української науки та культури.

Оскільки назва вулиці Жукова в м. Запоріжжі відноситься до даного застереження, тож дана назва не підпадає під дію Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій» та Запорізька міська рада не мала законних підстав для її перейменування. Крім того, статтею 5 Закону України «Про географічні назви» визначено, що перейменування географічних об`єктів здійснюється з урахуванням думки більшості населення, яке проживає на території, де розташовані ці об`єкти, відповідно до закону про референдуми. Однак рішення Запорізької міської ради № 17 прийнято без урахування думки більшості населення міста Запоріжжя, тому не може вважатися законним.

Вказує на те, що перейменування вулиці, назва якої пов`язана з перемогою у Великій Вітчизняній Війні та Другій світовій війні 1939-1945 років, сприймається позивачем як неповага до пам`яті його родичів, що приймали участь у війні та до нього особисто.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

3. Постановою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 06 лютого 2017 року, залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2017 року, адміністративний позов залишено без задоволення.

4. Рішення судів мотивовані тим, що оскаржуване рішення прийнято відповідачем в межах повноважень та у відповідності з вимогами чинного законодавства.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

5. Не погоджуючись з ухваленими по справі рішеннями, ОСОБА_1 звернувся до Вищого адміністративного суду України із касаційною скаргою, в якій просить їх скасувати та ухвалити по справі нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити.

6. Касаційна скарга аргументована тим, що судами попередніх інстанцій не надано належної правової оцінки відсутності доказів щодо проведення громадських обговорень з питання перейменування вулиці Жукова в місті Запоріжжі на вулицю Козака Бабури .

7. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 13 червня 2017 року відкрито провадження за вказаною касаційною скаргою.

8. 15.12.2017 набрав чинності Закон України від 03.10.2017 року № 2147-VІІІ "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України Цивільного процесуального кодексу України Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" (далі - Закон № 2147-VІІІ). З цієї дати набула чинності нова редакція КАС.

Згідно з підпунктом 4 пункту 1 Перехідних положень КАС касаційні скарги (подання) на судові рішення в адміністративних справах, які подані і розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

На виконання вимог підпункту 7 пункту 1 Перехідних положень справа була передана до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.

9. Відповідно до автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 06.02.2018 визначено склад колегії суддів: головуючий суддя - Гімон М.М., суддів: Мороз Л.Л., Бучик А.Ю.

10. У зв`язку зі зміною спеціалізації судді-доповідача Гімона М.М. (відповідно до рішення зборів суддів Верховного Суду в Касаційному адміністративному суді від 20 травня 2019 року № 14), розпорядженням заступника керівника апарату Верховного Суду - керівника секретаріату Касаційного адміністративного суду призначено повторний автоматизований розподіл касаційних скарг, зокрема, касаційної скарги у справі № 335/9058/16-а (2-а/335/7/2017).

11. Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 18 червня 2019 року визначено склад колегії суддів: головуючий суддя Стрелець Т.Г., судді: Стеценко С.Г., Тацій Л.В., справу передано головуючому судді.

12. Відповідач надав заперечення на касаційну скаргу, в яких просив залишити її без задоволення, а рішення судів попередніх інстанцій - без змін.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

13. Розпорядженням міського голови від 02.07.2015 року № 180р „Про створення робочої групи по підготовці заходів, пов`язаних з виконанням Закону України від 09.04.2015 року „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" створено робочу та затверджено порядок дій робочої групи, яким на виконання Закону України „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" (а.с. 44) визначено, зокрема: „Підготувати обґрунтовані пропозиції щодо нових назв об`єктів міського підпорядкування з урахуванням пропозицій громадських організацій (при підготовці переліку нових назв об`єктів міського підпорядкування врахувати культурні та історичні особливості Запорізького козацького краю, а також увічнення колишніх та сучасних видатних осіб, які здійснили вагомий внесок в розвиток Запоріжжя та України.

14. Для виконання вищезазначених завдань, робоча група, за необхідності, може ініціювати спільні засідання з робочою групою з питань міської топоніміки та запрошувати на свої засідання представників всіх зацікавлених сторін, посадових осіб виконавчих органів міської ради, а також спеціалістів підприємств, установ та організацій усіх форм власності.

15. Складені переліки об`єктів міського підпорядкування, які підлягають перейменуванню (з пропонованими новими назвами), та об`єктів монументального мистецтва, що підлягають демонтажу, надати до районних адміністрацій Запорізької міської ради (відповідно місць розміщення об`єктів) з метою організації проведення ними громадських обговорень та інформування населення.

16. Відкориговані переліки за результатами громадських обговорень винести на розгляд робочої групи з питань міської топоніміки для подальшої підготовки рішень Запорізької міської ради, при погодженні з постійними депутатськими комісіями, відповідно до Положення про робочу групу з питань міської топоніміки, затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 24.06.2009 року №58".

17. Розпорядженням міського голови від 14.08.2015 року №256р „Про організацію проведення громадського обговорення на виконання Закону України „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" (а.с. 47) визначено організатором громадського обговорення під час розгляду питання перейменування районів, скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів, проспектів, площ, майданів чи інших об`єктів топоніміки, назви яких містять у собі символіку тоталітарного режиму - районні адміністрації Запорізької міської ради.

18. Згідно пояснювальної записки голови районної адміністрації до проекту рішення Запорізької міської ради „Про перейменування вулиці Жукова в місті Запоріжжі на вулицю Козака Бабури" (а.с. 63) проект рішення було підготовлено керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з урахуванням результатів Висновків експертної групи для обговорення та надання пропозицій щодо перейменування районів, вулиць, площ та інших об`єктів топоніміки міста Запоріжжя відповідно до Закону України „Про Засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки", створеної за розпорядженням міського голови від 24.12.2015 року № 459р.

19. За результатами роботи експертної групи, створеної за розпорядженням міського голови від 24.12.2015 року № 459р (а.с. 49) для обговорення та надання пропозицій щодо перейменування районів, вулиць, площ та інших об`єктів топоніміки міста Запоріжжя відповідно до Закону України „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" міському голові надано висновок, у якому запропоновано вул. Жукова у м. Запоріжжі перейменувати на вул. Козака Бабури.

20. Міським головою 26.01.2016 року було надано секретарю міської ради Подання про винесення на розгляд міської ради питання про перейменування вулиці Жукова у місті Запоріжжя на вул. Козака Бабури (а.с. 62).

21. На виконання повноважень, визначених Положенням про робочу групу з питань міської топоніміки, затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 24.06.2009 року № 58 „Про робочу групу з питань міської топоніміки", робочою групою з питань міської топоніміки на засіданні 09.02.2016 року з питання: Затвердження пропозицій нових назв міських топонімів, які підлягають перейменуванню, за результатами громадських обговорень та висновків експертної групи (доповідачі голови районних адміністрацій Запорізької міської ради, заступник начальника управління внутрішньої політики, преси та інформації) одноголосно вирішено: затвердити перелік нових назв міських топонімів згідно додатку (додається), які підлягають перейменуванню, за результатами громадських обговорень та висновків експертної групи, зокрема вул. Жукова запропоновано перейменувати на вул. Козака Бабури, про що викладено у протоколі № 1 від 09.02.2016 року (а.с. 54).

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

22. Суд касаційної інстанції наголошує на тому, що перевірка законності судових рішень судів першої та апеляційної інстанції, згідно зі статтею 341 КАС України, здійснюється виключно у частині застосування норм матеріального та процесуального права.

23. Відповідно до частини третьої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі також КАС України) провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

24. 8 лютого 2020 року набрали чинності зміни до КАС України, внесені Законом України від 15 січня 2020 року № 460-IX «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України Цивільного процесуального кодексу України Кодексу адміністративного судочинства України щодо вдосконалення порядку розгляду судових справ».

25. За правилом пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» зазначеного Закону касаційні скарги на судові рішення, які подані і розгляд яких не закінчено до набрання чинності цим Законом, розглядаються в порядку, що діяв до набрання чинності цим Законом.

26. За наведених підстав касаційний розгляд здійснюється за правилами, що діяли до набрання чинності цим Законом, а саме за правилами КАС України в редакції зі змінами, внесеними Законом України від 19 грудня 2019 року № 394-IX.

27. Аналізуючи доводи, викладені у касаційній скарзі, колегія суддів Верховного Суду дійшла висновку про відсутність підстав для її задоволення з огляду на наступне.

28. Відповідно до підпункту «є» пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» символіка комуністичного тоталітарного режиму - це символіка, що включає назви областей, районів, населених пунктів, районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів, інших об`єктів топоніміки населених пунктів, підприємств, установ, організацій, у яких використані імена або псевдоніми осіб, які обіймали керівні посади в комуністичній партії (посаду секретаря районного комітету і вище), вищих органах влади та управління СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних або автономних радянських республік, працювали в радянських органах державної безпеки, а також назви СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних або автономних радянських республік та похідні від них, назви, пов`язані з діяльністю комуністичної партії (включаючи партійні з`їзди), річницями Жовтневого перевороту 25 жовтня (7 листопада) 1917 року, встановленням радянської влади на території України або в окремих адміністративно-територіальних одиницях, переслідуванням учасників боротьби за незалежність України у XX столітті (крім назв, пов`язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів з України або з розвитком української науки та культури).

Згідно пункту 6 статті 7 (Прикінцеві та перехідні положення) Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським, районним державним адміністраціям, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом в установленому порядку здійснити демонтаж пам`ятників, пам`ятних знаків, присвячених особам, причетним до організації та здійснення Голодомору 1932-1933 років в Україні, політичних репресій, особам, які обіймали керівні посади у комуністичній партії, вищих органах влади та управління СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних та автономних радянських республік (крім осіб, діяльність яких була значною мірою пов`язана з розвитком української науки та культури), працівникам радянських органів державної безпеки, подіям, пов`язаним з діяльністю комуністичної партії, встановленням радянської влади на території України або в окремих адміністративно-територіальних одиницях, переслідуванням учасників боротьби за незалежність України у XX столітті, а також в установленому порядку перейменувати райони у містах, сквери, бульвари, вулиці, провулки, узвози, проїзди, проспекти, площі, майдани, набережні, мости, інші об`єкти топоніміки населених пунктів, а також інші географічні об`єкти, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму.

У разі, якщо протягом зазначеного в абзаці першому цього пункту строку сільською, селищною, міською радою в установленому цим Законом порядку не прийнято рішення про перейменування районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів чи інших об`єктів топоніміки населених пунктів, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму, таке рішення у формі розпорядження приймається відповідним сільським, селищним, міським головою (або особою, яка відповідно до законодавства здійснює його повноваження) у тримісячний строк, що обчислюється з моменту закінчення строку, встановленого абзацом першим цього пункту. Таке розпорядження приймається з урахуванням вимог, встановлених цим Законом, статтею 3 Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», пропозицій громадськості, науковців та рекомендацій Українського інституту національної пам`яті.

Під час розгляду справи судами встановлено, що у назві вулиці, перейменування якої оскаржує позивач, використано назви, пов?язані з встановленням радянської влади в окремих адміністративно-територіальних одиницях, що відповідає визначеному Законом України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» поняттю символіка комуністичного тоталітарного режиму.

За таких обставин суди першої та апеляційної інстанції обґрунтовано дійшли висновку про наявність підстав для перейменування вулиці, на якій проживає позивач, та прийняли рішення про відмову в задоволенні позову.

29. Також безпідставним є посилання позивача на непроведення громадського обговорення щодо необхідності перейменування вулиці, оскільки перейменування об?єктів, у назвах яких міститься символіка комуністичного тоталітарного режиму, є обов`язковою в силу закону.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 20 вересня 2021 року у справі № 803/1692/16.

Відповідно до пункту 2 Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності, які за ними закріплені, та об`єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 №989 (далі - Порядок №989) громадське обговорення проводиться з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій та врахування їх думки під час прийняття відповідного рішення. Участь у громадському обговоренні можуть брати фізичні та юридичні особи, а також громадські об`єднання, що не є юридичними особами.

Пунктом 3 Порядку №989 організатори громадського обговорення самостійно визначають форми його проведення (конференція, форум, громадські слухання, засідання за круглим столом, збори, зустрічі, теле- або радіодебати, Інтернет-конференція, електронна консультація) виходячи з необхідності залучення якомога більшої кількості заінтересованих учасників та власних організаційних можливостей.

Відповідно до пункту 5 Порядку №989 передбачено, що рішення про проведення громадського обговорення приймається його організатором з урахуванням вимог, установлених Законом України «Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», і повинно містити питання, що виноситься на громадське обговорення, строк його проведення, перелік заходів, які планується здійснити у рамках такого обговорення, та відповідальних осіб.

Пунктом 8 Порядку №989 передбачено, що у ході проведення конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей з громадськістю у рамках громадського обговорення ведеться протокол, у якому фіксуються всі пропозиції (зауваження).

Згідно з пунктом 9 Порядку №989 організатор громадського обговорення протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт, у якому зазначаються найменування організатора, зміст питання, що виносилося на громадське обговорення, інформація про осіб, які взяли участь в обговоренні порушеного питання, а також узагальнений аналіз пропозицій (зауважень), що надійшли під час проведення громадського обговорення.

Судами встановлено, що розпорядженням міського голови від 14.08.2015 року №256-р «Про організацію проведення громадського обговорення на виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» визначено організатором громадського обговорення під час розгляду питання перейменування районів, скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів, проспектів, площ, майданів чи інших об`єктів топоніміки, назви яких містять у собі символіку тоталітарного режиму - районні адміністрації Запорізької міської ради.

Про проведення громадського обговорення з питання перейменування об`єктів топоніміки організатори завчасно - 21.08.2015, розмістили оголошення в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Запорізької міської ради, що, в свою чергу, дало змогу всім бажаючим громадянам скористатись своїм правом волевиявлення, а саме: вносити пропозиції по перейменуванню вулиць, голосувати на свій розсуд.

Позивач вказує на те, що він зареєстрований та постійно проживає по АДРЕСА_2 , що підтверджується копією паспорта, наявній в матеріалах справи, тому перейменування вищевказаної вулиці стосується його прав та інтересів.

Отже, враховуючи завчасне розміщення оголошення про проведення громадського обговорення з питання перейменування об`єктів топоніміки в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Запорізької міської ради, позивач мав можливість надати свої пропозиції щодо перейменування вулиць, провулків і т.п, але не скористався своїм правом.

За результатами проведення громадських обговорень складено протокол №4 від 24.09.2015.

Згідно пояснювальної записки голови районної адміністрації до проекту рішення Запорізької міської ради «Про перейменування вулиці Жукова в місті Запоріжжі на вулицю Козака Бабури» проект рішення було підготовлено керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з урахуванням результатів Висновків експертної групи для обговорення та надання пропозицій щодо перейменування районів, вулиць, площ та інших об`єктів топоніміки міста Запоріжжя відповідно до Закону України «Про Засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», створеної за розпорядженням міського голови від 24.12.2015 року № 459р.

За результатами роботи експертної групи, створеної за розпорядженням міського голови від 24.12.2015 року № 459р для обговорення та надання пропозицій щодо перейменування районів, вулиць, площ та інших об`єктів топоніміки міста Запоріжжя відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» міському голові надано висновок, у якому запропоновано вул. Жукова у м. Запоріжжі перейменувати на вул. Козака Бабури.

20.01.2016 року міським головою було подано секретарю міської ради Подання про винесення на розгляд міської ради питання про перейменування вулиці Жукова у місті Запоріжжя на вул. Козака Бабури.

На виконання повноважень, визначених Положенням про робочу групу з питань міської топоніміки, затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 24.06.2009 року № 58 «Про робочу групу з питань міської топоніміки», робочою групою з питань міської топоніміки на засіданні 09.02.2016 року з питання: Затвердження пропозицій нових назв міських топонімів, які підлягають перейменуванню, за результатами громадських обговорень та висновків експертної групи (доповідачі голови районних адміністрацій Запорізької міської ради, заступник начальника управління внутрішньої політики, преси та інформації) одноголосно вирішено: затвердити перелік нових назв міських топонімів згідно додатку, які підлягають перейменуванню, за результатами громадських обговорень та висновків експертної групи, зокрема вул. Жукова запропоновано перейменувати на вул. Козака Бабури, про що викладено у протоколі № 1 від 09.02.2016 року.

Запорізькою міською радою 19.02.2016 прийнято рішення №17 «Про перейменування вулиці Жукова у місті Запоріжжя на вул. Козака Бабури».

Відтак, доводи касатора в цій частині є необґрунтованими та спростовуються встановленими у справі обставинами.

30. Частиною першою статті 350 КАС України передбачено, що суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

31. З огляду на викладене, висновки судів попередніх інстанцій є правильними, обґрунтованими, відповідають нормам матеріального та процесуального права, підстави для скасування чи зміни оскаржуваних судових рішень відсутні.

32. Зважаючи на результат касаційного розгляду та відсутність документально підтверджених судових витрат, понесених учасниками справи у зв`язку з переглядом справи в суді касаційної інстанції, судові витрати розподілу не підлягають.

33. Керуючись статтями 341 345 349 350 356 359 Кодексу адміністративного судочинства України, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду

п о с т а н о в и в :

Касаційну скаргу ОСОБА_1 №335/9058/16-а (2-а/335/7/2017) - залишити без задоволення.

Постанову Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 06 лютого 2017 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2017 року по справі залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Т.Г.Стрелець

Судді С.Г. Стеценко

Л.В. Тацій