Ціноутворення у сфері надання послуг поштового зв’язку є вільним.
Державному регулюванню підлягають послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток.
Порядок регулювання та встановлення цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток затверджується національним регулятором.
Встановлення національним регулятором граничних цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток базується на таких принципах:
доступності рівня цін (тарифів) усім користувачам на всій території України;
прозорості і недискримінаційності;
формування цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток на основі врахування витрат призначеного оператора поштового зв’язку, стимулювання до ефективного надання зазначених послуг та розвитку галузі.
Національний регулятор здійснює формування граничних цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку з пересилання внутрішніх простих та реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендованих) масою до 50 грамів і поштових карток на основі розрахунків цін (тарифів), що проводяться призначеними операторами поштового зв’язку, виходячи з обсягів надання послуг та економічно обґрунтованих планових витрат на їх надання, з урахуванням планового прибутку та з обов’язковим включенням інвестиційної складової.
Тарифне регулювання у сфері надання послуг поштового зв’язку здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, відповідно до законодавства України і повинно стимулювати впровадження операторами новітніх технологій, підвищення якості надання послуг, збільшення обсягів і розширення номенклатури послуг.