1. Кожен суб’єкт процесу всеукраїнського референдуму, визначений частиною другою статті 64 цього Закону, призначає по одному розпоряднику накопичувального рахунку свого фонду всеукраїнського референдуму, який має виключне право на розпоряджання коштами з накопичувального рахунку цього фонду всеукраїнського референдуму.
2. Про призначення розпорядника накопичувального рахунку свого фонду всеукраїнського референдуму кожен суб’єкт процесу всеукраїнського референдуму, визначений частиною другою статті 64 цього Закону, не пізніше наступного дня з дня відкриття накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму повідомляє Центральну виборчу комісію та Національне агентство з питань запобігання корупції із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові, дати народження, місця проживання або місця перебування, відомостей про документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Повідомлення суб’єкта процесу всеукраїнського референдуму підписується уповноваженою особою ініціативної групи. До повідомлення додається власноруч написана заява громадянина України про згоду бути розпорядником накопичувального рахунку.
3. Кожен суб’єкт процесу всеукраїнського референдуму, визначений частиною другою статті 64 цього Закону, призначає по одному розпоряднику поточного рахунку свого фонду всеукраїнського референдуму для кожного поточного рахунку цього фонду. Розпорядник поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму має виключне право на розпорядження коштами з відповідного поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму.
4. Розпорядник коштів накопичувального рахунку фонду кожного суб’єкта процесу всеукраїнського референдуму, визначеного частиною другою статті 64 цього Закону, зобов’язаний вести облік надходження та розподілу коштів фонду всеукраїнського референдуму суб’єкта процесу всеукраїнського референдуму між поточними рахунками цього фонду.
Розпорядник поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму зобов’язаний не пізніш як за вісім днів до дня голосування подати розпоряднику накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму проміжний фінансовий звіт про використання коштів відповідного поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму за період з дня відкриття поточного рахунку фонду до дванадцятого дня до дня голосування.
Розпорядник поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму зобов’язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування, припинення процесу всеукраїнського референдуму подати розпоряднику накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму остаточний фінансовий звіт про використання коштів відповідного поточного рахунку фонду всеукраїнського референдуму.
Розпорядники поточних рахунків фонду всеукраїнського референдуму забезпечують додержання фінансової дисципліни, цільове використання коштів фонду всеукраїнського референдуму.
5. Розпорядник накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму зобов’язаний не пізніш як за п’ять днів до дня голосування подати до Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції проміжний фінансовий звіт про надходження та використання коштів фонду всеукраїнського референдуму за період з дня відкриття накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму до дванадцятого дня до дня голосування (у паперовій формі та в електронному вигляді), який оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції не пізніше наступного дня після його надходження.
Розпорядник накопичувального рахунку фонду всеукраїнського референдуму зобов’язаний не пізніш як на п’ятнадцятий день після дня голосування, припинення процесу всеукраїнського референдуму подати до Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції остаточний фінансовий звіт про надходження та використання коштів фонду всеукраїнського референдуму (у паперовій формі та в електронному вигляді), який оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції не пізніше наступного дня після його надходження.
У фінансових звітах, передбачених цією частиною, обов’язковому оприлюдненню підлягають прізвище, власне ім’я, по батькові та місце проживання фізичної особи (область, район, населений пункт). Інші відомості про фізичну особу, віднесені до інформації з обмеженим доступом, оприлюдненню не підлягають.
6. Аналіз фінансових звітів, передбачених частиною п’ятою цієї статті, здійснюється Центральною виборчою комісією та Національним агентством з питань запобігання корупції і полягає у встановленні відповідності звітних даних вимогам цього Закону, своєчасності подання звітів та відповідності звітних даних інформації, отриманій від банків, у яких відкрито рахунки фондів всеукраїнського референдуму.
Центральна виборча комісія та Національне агентство з питань запобігання корупції не пізніш як за два дні до дня голосування оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах аналіз фінансових звітів, передбачених абзацом першим частини п’ятої цієї статті, та не пізніш як на тридцятий день після дня голосування - аналіз фінансових звітів, передбачених абзацом другим частини п’ятої цієї статті.
У разі виявлення в ході аналізу фінансових звітів ознак порушення вимог цього Закону Центральна виборча комісія та Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляють про це відповідні органи правопорядку для перевірки і реагування відповідно до закону.
7. У фінансових звітах, передбачених частинами четвертою та п’ятою цієї статті, в обов’язковому порядку відображається інформація про всі надходження на накопичувальний та поточні рахунки фонду всеукраїнського референдуму, здійснені витрати та залишки коштів на відповідних рахунках, у тому числі інформація про дату надходження кожного внеску до фонду всеукраїнського референдуму, його розмір, особу, яка здійснила внесок на відповідний рахунок фонду (із зазначенням відомостей про особу, яка здійснила внесок до фонду, передбачених Законом України "Про політичні партії в Україні" для осіб, які здійснюють внески на підтримку політичної партії), назву політичної партії, громадської організації (у разі здійснення внеску політичною партією, громадською організацією), призначення, дату здійснення і суму кожного платежу з відповідного рахунку фонду, отримувача кожного платежу (із зазначенням відомостей про отримувача платежу, передбачених Законом України "Про політичні партії в Україні").
8. Форми фінансових звітів, передбачених частинами четвертою та п’ятою цієї статті, і порядок проведення їх аналізу встановлюються Центральною виборчою комісією за погодженням з Національним агентством з питань запобігання корупції.