ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2024 року

м. Київ

справа № 804/768/18

адміністративне провадження № К/9901/6119/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

суддя-доповідач - Стародуб О.П.,

судді - Єзеров А.А., Кравчук В.М.,

розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.04.2018 (суддя - Верба І.О.) та постанову Третього апеляційного адміністративного суд від 30.01.2019 (судді - Чередниченко В.Є., Панченко О.М., Суховаров А.В.)

у справі за позовом приватного акціонерного товариства "ДТЕК Павлоградвугілля" до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа - Тернівська міська рада про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

"ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось до суду з позовом, в якому з урахуванням заяви про зміну предмету позову, просило:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо не визначення середнього значення коефіцієнтів Км2, Км3 під час формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1213500000:01:068:0002 від 05.09.2017 №34-4-0.181-666/181-17;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області провести перерахунок, сформувати та видати новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1213500000:01:068:0002 із застосуванням Км2 у його середньому значенні 0,408 та коефіцієнту КмЗ у значенні 0,532.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДАМИ ПОПЕРЕДНІХ ІНСТАНЦІЙ ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Судами попередніх інстанцій встановлено, що між Тернівською міською радою та ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" укладено договір оренди землі від 12.06.2012 №12-11/2538-А, згідно умов якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для відпрацьованих земель у поймі р. Самара, яка знаходиться на території м. Тернівка, згідно рішення Тернівської міської ради №348-21/VI від 30.05.2012. Кадастровий номер 1213500000:01:068:0002.

Відповідно до пункту 2 вказаного договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 72,0007 га, у тому числі - забудовані землі - 0,0000 га. Згідно пункту 7 договору договір укладено на 5 років. На підставі пункту 9 договору обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (а.с.44-45).

Договір зареєстровано у відділі Держкомзему у місті Тернівка Дніпропетровської області про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 28.08.2012 за №121350004000026.

04.09.2017 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось до управління Держгеокадастру у Павлоградському районі Дніпропетровської області із заявою-описом реєстраційний номер 120002-002908-18916-2017 про надання адміністративної послуги, а саме: видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки загальною площею 72,0007 га. Зазначена заява зареєстрована 05.09.2017 за №34-683/0/274-17.

05.09.2017 за №34-4-0.181-666/181-17 був виготовлений оскаржуваний в цій справі витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із зазначенням коефіцієнту Км2 - 0,794 та коефіцієнту Км3 - 1,092. У витязі зазначено у якості примітки, що оскільки земельна ділянка розташована в дев`яти інформаційних районах з різними коефіцієнтами Км2, які враховують містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальні зони) та не визначені площі в межах окремих інформаційних районах коефіцієнт Км2 було застосовано зі значенням 0,794. У відділі відсутня будь-яка інформація про розрахунок нормативної грошової оцінки вищезазначеної земельної ділянки у попередні роки, тому обґрунтувати застосовані раніше при розрахунку коефіцієнти не вбачається можливим. (а.с.13).

10.11.2017 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось із заявою №1-8/4452 "Про надання інформації по Витягу з технічної документації №34-4-0.181-666/181-17", в якій просило надати інформацію щодо вихідних даних формування даних витягу з технічної документації №34-4-0.181-666/181 від 21.08.2017 земельної ділянки кадастровий номер 1213500000:01:068:0002 площею 72,0007 га:

- розрахунок коефіцієнта Км2 з вказівкою дев`яти економіко-планувальних зон, на яких розташована земельна ділянка, меж цих зон, коефіцієнта Км2 по кожній зоні, та обґрунтування застосування одного коефіцієнта Км2 у розмірі саме 0,794;

- розрахунок коефіцієнта КмЗ та підстави такого розрахунку.

Крім того, позивач просив обґрунтувати підстави застосування нового Порядку нормативно грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489, при відсутності затвердженої в встановленому законодавством порядку технічної документації з НГО земель населеного пункту міста Тернівка, виконаної відповідно до вимого цього Порядку щодо визначення меж окремих інформаційних районів (економіко-планувальних зон) та коефіцієнтів Км2 (а.с.14-15).

Відділом у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлоград Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області надано відповідь від 11.12.2017 №19-4-0.181-753/121-17, в якій зазначено, що з 01.01.2017 набрав чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 за №489 та застосовується новий Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, відповідно до якого дані, про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно затвердженої форми (додаток 9 цього Порядку), яким передбачено розрахунок на дату формування витягу. Даним Порядком та Методикою нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213 (із змінами) не передбачено розрахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка була розташована в кількох економіко-планувальних зонах; запропоновано звернутись до експерта (або відповідного спеціаліста міської ради) по питанню некоректності розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, який надано у витязі з технічної документації від 05.09.2017 №34-4-0.181-666/181 (а.с.16).

27.11.2017 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось до Тернівської міської ради із запитом №1/4604 про надання публічної інформації щодо надання належним чином завірених копій рішення Тернівської міської ради від 13.01.2009 №729 та матеріалів технічної документації "Нормативна грошова оцінка земель міста Тернівка станом на 1 січня 2008 року", затверджену цим рішенням (а.с.19).

На вказаний запит виконавчим комітетом Тернівської міської ради Дніпропетровської області від 05.12.2017 №3822/01-12 надано ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" рішення Тернівської міської ради від 13.01.2009 №№729-ХХХХ/V "Про затвердження матеріалів "Нормативно грошова оцінка земель м. Тернівка станом на 1 січня 2008 року".

Крім того, товариство було проінформовано, що виконавчий комітет Тернівської міської ради не володіє матеріалами технічної документації "Нормативно грошової оцінки земель міста Тернівка станом на 1 січня 2008 року". Вищевказаною інформацією володіє відділ у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юрївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, який знаходяться за адресою: м.Павлоград. вул.Миру. 147 (а.с.20-21).

27.11.2017 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось до відділу у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлоград Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області із запитом №1/4605 про надання публічної інформації щодо отримання належним чином завірених копій матеріалів технічної документації "Нормативна грошова оцінка земель міста Тернівка станом на 1 січня 2008 року", затверджену рішенням Тернівської міської ради від 13.01.2009 №729 (а.с.22).

На зазначений запит надано відповідь від 05.12.2017 №28-4-0.181-723/121-17, в якій зазначено, що матеріали Державного фонду надаються у користування за письмовим запитом (а.с.23)

Листом від 17.01.2018 №1/168 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" звернулось до виконавчого комітету Тернівської міської ради Дніпропетровської області, в якому просило:

- повідомити про можливість відповідного спеціаліста міської Ради визначити значення коефіцієнтів Км2 - з урахуванням розташування земельної ділянки у дев`яти економіко-планувальних, КмЗ та виконати розрахунок НГО земельної ділянки 72,0007 га з кадастровим номером 1213500000:01:068:0002;

- у разі неможливості визначити значення коефіцієнтів Км2, КмЗ та виконати розрахунок НГО земельної ділянки самостійно ще раз розглянути можливість щодо надання матеріалів технічної документації "Нормативна грошова оцінка земель міста Тернівка станом на 1 січня 2008 року", затвердженої рішенням Тернівської міської Ради від 13.01.2009 №729, в порядку статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", в наданні якої на запит ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" №1/4604 від 27.12.2017 було відмовлено, для залучення експерта з відповідних питань, оскільки існує дійсна потреба у спеціальних знаннях, і у даному випадку, висновок експерта є належним засобом урегулювання суперечки по витягу, що виникла (а.с.24-25).

На вказаний лист виконавчий комітет Тернівської міської ради листом від 23.01.2018 №278/01-26 повідомив ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля", що спеціалісти виконавчого комітету Тернівської міської ради не мають змоги та повноважень визначити значення коефіцієнтів Км2 - з урахуванням розташування земельної ділянки у дев`яти економіко-планувальних зонах, КмЗ та виконати НГО земельної ділянки, загальною площею 72,0007 га (кадастровий номер 1213500000:01:068:0002) (а.с.26).

Не погоджуючись із тим, що при формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, відповідач не визначив середнє значення Км2 та Км3, позивач звернувся до суду.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ РІШЕНЬ СУДІВ ПОПЕРЕДНІХ ІНСТАНЦІЙ

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.03.2018 відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління Держгеокадастру Дніпропетровської області про залишення позову без розгляду.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.04.2018 позов задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №34-4-0,181-666/181-17 від 05.09.2017, виданий Приватному акціонерному товариству "ДТЕК Павлоградвугілля".

Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру Дніпропетровської області повторно розглянути заяву-опис про надання адміністративної послуги про видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 04.09.2017 реєстраційний номер 120002-002908-189-16-2017.

Постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04.09.2018 рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.04.2018 скасовано. Позовну заяву залишено без розгляду.

Постановою Верховного Суду від 23.11.2018 постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04.09.2018 у справі № 804/768/18 скасовано, а справу направлено для продовження розгляду до суду апеляційної інстанції.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суд від 30.01.2019 рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.04.2018 залишено без змін.

Задовольняючи позовні вимоги, суди попередніх інстанцій виходили з того, що оскаржуваний витяг складений на основі наявної технічної документації, виходячи з того, що земельна ділянка перебуває в 9 економіко-планувальних зонах, кожна з яких має самостійний Км2, однак відповідачем застосовано коефіцієнт Км2 у розмірі 0,794, який є найвищим серед дев`яти економіко-планувальних зон та застосовано сукупний коефіцієнт Км3 в розмірі 1,092.

Також суди виходили з того, що відповідно до наданих позивачем графічних матеріалів, земельна ділянка розташована в 12 економіко-планувальних зонах, при цьому, визначається по кожній зоні окремо: шифр інформаційного району, значення коефіцієнта Км2, значення коефіцієнта Км2, площа інформаційного району в межах земельної ділянки та площа інформаційного району у відсотках. В судовому засіданні представником відповідача наданий графічний матеріал, який не включає всі економіко-планувальні зони та креслення земельної ділянки виконано не ідентично до технічної документації, чим і обумовлено некоректне визначення кількості зон.

Також суд першої інстанції виходив з того, що чинним законодавством не передбачено застосування відповідачем Км2 та Км3 у їх середньому розмірі. Поряд із цим, розрахунок коефіцієнта Км3 здійснений без врахування всіх локальних факторів, у зв`язку із чим, розрахунок здійснений некоректно.

ДОВОДИ ОСОБИ, ЯКА ПОДАЛА КАСАЦІЙНУ СКАРГУ ТА ІНШИХ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

В обґрунтування касаційної скарги відповідач покликається на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального права, неповне з`ясування обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи.

Зокрема, покликається на те, що суд апеляційної інстанції помилково зазначив, що земельна ділянка розташована в 12 економіко-планувальних зонах, при цьому, визначається по кожній зоні окремо, оскільки в апеляційній скарзі зазначалось, що судом першої інстанції було враховано, як доказ по справі надані позивачем графічні матеріали, які не є складовою частиною технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Тернівка Дніпропетровської області, з якої і видавався спірний витяг.

Також відповідач покликається на те, що суди залишили поза увагою пояснення представника Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, що у відділі у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлоград Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області відсутнє програмне забезпечення, яке б дало змогу визначити розміри частин площ земельної ділянки, які потрапляють до відповідних економіко-планувальних зон.

Також відповідач покликається на те, що Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області зазначалось, що технічною документацією з нормативної грошової оцінки земель не визначені площі в межах окремих інформаційних районів, а відповідно до абзацу 2 статті 20 Закону України "Про оцінку земель", дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг саме з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Також відповідач покликається на те, що в судовому засіданні представник Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області зазначав, що в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель міста Тернівка Дніпропетровської області не визначені локальні коефіцієнти в економіко-планувальних зонах, а був запропонований лише перелік та значення цих коефіцієнтів, які застосовуються до кожного з факторів, виходячи з їх ваги. У зв`язку з чим, в спірному витязі застосовано мінімальні значення коефіцієнтів функціонально-планувальних локальних факторів.

Відповідач просить рішення судів попередніх інстанцій скасувати та ухвалити нове рішення по суті позовних вимог, яким відмовити у задоволенні позову.

Позивач у відзиві на касаційну скаргу просить відмовити у задоволенні касаційної скарги, а рішення судів попередніх інстанцій - залишити без змін.

Третя особа не скористалась правом на подачу відзиву на касаційну скаргу.

ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Відповідно до статті 1 Закону України "Про оцінку земель" від 11.12.2003 №1378-IV (далі - Закон №1378-IV) нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Відповідно до частин 1-2 статті 20 Закону № 1378-IV за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч.3 ст.23 Закону України "Про оцінку земель").

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі - Порядок № 489).

Згідно з приписами розділу ІІІ Порядку № 489 за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів та порядок оформлення витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки регламентується (далі - Методика)

Згідно з розділом ІІ Порядку №489 в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Нормативна грошова оцінка всіх категорій земель та земельних ділянок населених пунктів (за винятком земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду, що використовуються для риборозведення) визначається згідно з формулою 1.

Визначення нормативної грошової оцінки одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів: Цн = В х Нп/Нк х Кф х Км, де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях); В - витрати на освоєння та облаштування території з розрахунку на квадратний метр (у гривнях); Нп - норма прибутку (6 %); Нк - норма капіталізації (3 %); Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки; Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Згідно з пунктів 6, 9 розділу ІІ Порядку №489 коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою: Км = Км1 х Км2 х Км3. Де Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення; Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони); Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місце розташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.

Вихідними даними для обчислення коефіцієнта Км є затверджені матеріали Генеральної схеми планування території України, схем планування території Автономної Республіки Крим та областей, генеральні плани населених пунктів у частині, яка характеризує існуючий стан населеного пункту.

Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворювальних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.

Значення коефіцієнта Км2 визначається як добуток пофакторних оцінок з урахуванням вагової характеристики кожного з факторів.

Пунктом 10 Розділу ІІ Порядку №489 визначено, що вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних,інженерно-геологічних,історико-культурних,природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою: Цн = Цнз х Кф х Км3.

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці.

Для обчислення Км3 враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7, при цьому добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Тобто, на вартісний розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки впливає застосування економіко-планувальних зон, та визначення коефіцієнтів Км2 та Км3.

Відповідно до статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що з наданих позивачем графічних матеріалів встановлено, що спірна земельна ділянка розташована в 12 економіко-планувальних зонах, а наданий представником відповідача графічний матеріал не включає всі економіко-планувальні зони та креслення земельної ділянки виконано не ідентично до технічної документації, чим і обумовлено некоректне визначення кількості зон.

Відмовляючи у задоволенні апеляційної скарги відповідача та залишаючи рішення суду першої інстанції без змін, суд апеляційної інстанції виходив з того, що сторонами не оскаржується, що земельна ділянка з кадастровим номером 1213500000:01:068:0002 розташована в 12 економіко-планувальних зонах.

Натомість, як вказує відповідач у доводах касаційної скарги та вбачається із змісту апеляційної скарги, відповідач в її обґрунтування покликався на те, що судом першої інстанції враховано як доказ надані позивачем графічні матеріали, які не є складовою технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Тернівка, з якої і видано витяг.

Таким чином, в порушення вимог статті 242 КАС України щодо законності та обґрунтованості судового рішення, суд апеляційної інстанції не забезпечив перегляд рішення суду першої інстанції відповідно до вимог статті 308 КАС України, не перевірив правильність висновків суду першої інстанції, та докази, що стосуються фактів, на які учасник справи посилається в апеляційній скарзі, не дослідив.

Такі фактичні обставини є ключовими для правильного вирішення справи, зважаючи на ті мотиви, з яких виходив суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги.

Водночас, такі недоліки апеляційного перегляду справи пов?язані з оцінкою достовірності доказів та встановленням та визнанням доведеними обставин справи.

Відповідно до визначених статтями 341 349 КАС України повноважень суду касаційної інстанції та меж касаційного перегляду, суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 353 КАС України підставою для скасування судових рішень судів першої та (або) апеляційної інстанцій і направлення справи на новий судовий розгляд є порушення норм процесуального права, на які посилається скаржник у касаційній скарзі, яке унеможливило встановлення фактичних обставин, що мають значення для правильного вирішення справи, якщо суд не дослідив зібрані у справі докази, за умови висновку про обґрунтованість заявлених у касаційній скарзі підстав касаційного оскарження, передбачених пунктами 1, 2, 3 частини другої статті 328 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, касаційна скарга у цій справі підлягає частковому задоволенню, рішення суду апеляційної інстанції скасуванню, з направленням справи на новий судовий розгляд до вказаного суду.

Під час нового судового розгляду суду апеляційної інстанції необхідно надати оцінку дослідженим судом першої інстанції графічним матеріалам, які надав позивач, та перевірити правильність висновків суду першої інстанції щодо розташування земельної ділянки в 12 економіко-планувальних зонах.

Керуючись статтями 341 345 349 353 355 356 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області задовольнити частково.

Постанову Третього апеляційного адміністративного суд від 30.01.2019 у справі № 804/768/18 скасувати, а справу направити на новий судовий розгляд до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття є остаточною і не оскаржується.

Судді:

О.П. Стародуб

А.А. Єзеров

В.М. Кравчук