Стаття 28. Агресивна комерційна практика
1. Агресивною вважається комерційна практика, яка містить елементи переслідування, примусу, зокрема із застосуванням фізичної сили, або надмірного впливу, а також яка впливає або може вплинути на наміри споживача вчинити правочин, на який він не погодився б в іншому випадку.
2. Для встановлення того, чи містить комерційна практика елементи переслідування, примусу або надмірного впливу, враховується:
1) час, місце, характер та повторюваність пропозицій про придбання продукції;
2) образливі або погрозливі вислови чи поведінка;
3) використання тяжкої для споживача обставини, про яку було відомо суб’єкту господарювання, для впливу на рішення споживача;
4) встановлення обтяжливих або непропорційних позадоговірних перешкод для реалізації споживачем своїх прав за договором, включаючи положення про право споживача на відмову від договору або про заміну продукції чи укладення договору з іншим суб’єктом господарювання;
5) погроза вчинення незаконних або неправомірних дій.