1. Постачальники електронних комунікаційних послуг, що надають послугу доступу до Інтернету та послугу міжособистісних електронних комунікацій, зобов’язані оприлюднювати вичерпну, порівнянну, надійну, зручну для сприйняття та актуальну інформацію для кінцевих користувачів:
1) щодо якості їхніх електронних комунікаційних послуг, що надаються ними з використанням мережі електронних комунікацій безпосередньо або на підставі договору про обслуговування з іншим постачальником електронних комунікаційних мереж та/або послуг;
2) про заходи, що вживаються для сприяння можливості доступу для споживачів з інвалідністю.
2. Постачальники послуг міжособистісних електронних комунікацій зобов’язані інформувати кінцевих користувачів про те, чи залежить якість їхніх послуг електронних комунікацій від будь-яких зовнішніх факторів.
3. Центральний орган виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектра, за погодженням з регуляторним органом, визначає показники якості електронних комунікаційних послуг, що розраховуються за параметрами, зазначеними у частині четвертій цієї статті, що підлягають випробуванню.
Методи та методики вимірювання параметрів якості, розрахунку показників якості електронних комунікаційних послуг, їх оцінки та порівняння визначає регуляторний орган відповідно до національних і міжнародних стандартів та рекомендацій.
Перелік інформації про якість електронних комунікаційних послуг відповідно до параметрів, зазначених у частині четвертій цієї статті, форму і спосіб її оприлюднення постачальниками електронних комунікаційних послуг визначає регуляторний орган.
{Частина третя статті 111 в редакції Закону № 1971-IX від 16.12.2021 }
4. Застосовуються такі параметри якості електронних комунікаційних послуг:
1) для постачальників послуг з доступу до електронної комунікаційної мережі:
а) час встановлення початкового з’єднання;
б) відсоток неуспішних спроб приєднання до мережі;
в) час усунення пошкоджень;
2) для постачальників електронних комунікаційних послуг, що експлуатують для надання послуг мережі електронних комунікацій безпосередньо або на підставі договору про обслуговування з іншим постачальником електронних комунікаційних мереж та/або послуг:
а) час встановлення з’єднання;
б) відсоток рахунків, щодо яких надійшли звернення щодо їх некоректності (неправильності);
в) якість передачі мови (відповідно до розрахованого показника);
г) відсоток перерваних викликів;
ґ) відсоток неуспішних викликів;
д) відсоток відмов;
е) час затримки сигналу виклику;
3) для постачальників послуг доступу до мережі Інтернет (на мережі постачальника послуг):
а) час затримки даних;
б) тремтіння сигналу (джиттер);
в) відсоток втрачених (недоставлених) пакетів даних.
5. Постачальники електронних комунікаційних послуг повинні надавати електронні комунікаційні послуги за встановленими відповідно до цієї статті центральним органом виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектра показниками якості послуг та їх параметрами (у разі їх установлення).
6. Моніторинг якості електронних комунікаційних послуг здійснюється регуляторним органом або державним підприємством, що перебуває у сфері його управління, в установленому регуляторним органом порядку.
{Статтю 111 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 1971-IX від 16.12.2021 }