1. Державно-приватне партнерство у сфері фахової передвищої освіти може, зокрема, передбачати:
1) впровадження інноваційних освітніх технологій, нового змісту освіти та інноваційного середовища;
2) спільне з приватним партнером оцінювання випускників закладів фахової передвищої освіти, підготовка та навчання яких здійснювалися на партнерських засадах закладом фахової передвищої освіти та приватним партнером;
3) визнання неформальної та інформальної освіти, часткових та повних професійних кваліфікацій;
4) фінансування підготовки осіб для потреб ринку праці за освітніми програмами, узгодженими спільно з приватним партнером;
5) спільну підготовку та навчання здобувачів фахової передвищої освіти;
6) фінансування освітніх потреб з боку приватних партнерів, а також організаційну, матеріальну та кадрову підтримку;
7) впровадження дуальної форми здобуття освіти;
8) можливість вибору для здобувача освіти індивідуальної освітньої траєкторії.