Головна / Законодавство / Стаття 16. Права та обов’язки клієнта

Стаття 16. Права та обов’язки клієнта

1. Клієнт має право:

1) ознайомлюватися з будь-якими аналітичними матеріалами суб’єкта лобіювання, пов’язаними з виконанням договору лобіювання, якщо інше не передбачено таким договором;

2) укладати договір лобіювання одночасно з двома або більше суб’єктами лобіювання, якщо інше не передбачено договором лобіювання.

2. Клієнт користується також іншими правами, передбаченими законом.

3. Клієнт зобов’язаний:

1) своєчасно та в повному обсязі надавати суб’єкту лобіювання достовірні відомості та документи, необхідні для подання суб’єктом лобіювання звітності, передбаченої цим Законом;

2) не допускати фінансування лобіювання з джерел, передбачених частиною другою статті 12 цього Закону;

3) невідкладно повідомляти суб’єкту лобіювання про виникнення обставин, передбачених статтею 12 цього Закону;

4) надати суб’єкту лобіювання повну, точну та достовірну інформацію, що підтверджує наявність згоди бенефіціара на укладення договору лобіювання в його комерційних інтересах, якщо клієнт замовляє лобіювання в комерційних інтересах такого бенефіціара;

5) здійснювати розрахунки з суб’єктом лобіювання, пов’язані з лобіюванням, у безготівковій формі, не допускати фінансування лобіювання з джерел, визначених частиною другою статті 12 цього Закону.