Стаття 16. Громадське обговорення при прийнятті окремих рішень з питань адміністративно-територіального устрою
1. Громадське обговорення питань адміністративно-територіального устрою (далі - громадське обговорення) у випадках, передбачених частиною другою цієї статті, є обов’язковим.
2. Громадське обговорення проводиться у разі:
1) утворення населених пунктів;
2) утворення (ліквідації) районів у місті;
3) віднесення селищ, сіл до категорії міст;
4) віднесення сіл до категорії селищ;
5) віднесення міст до категорії селищ, сіл;
6) віднесення селищ до категорії сіл;
7) найменування (перейменування) населених пунктів;
8) найменування (перейменування) районів у місті;
9) включення поселень до складу міст, селищ, сіл.
3. До проекту рішення з питань адміністративно-територіального устрою, передбачених частиною другою цієї статті, додається інформація про результати громадського обговорення.
4. Порядок організації проведення громадського обговорення у випадках, передбачених частиною другою цієї статті, визначається відповідною сільською, селищною, міською радою.
5. Строк проведення громадського обговорення визначається відповідною сільською, селищною, міською радою і повинен становити не менш як 30 календарних днів, крім випадків приведення назви населеного пункту, району у місті у відповідність із вимогами Закону України "Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії".
6. Фінансування витрат, пов’язаних з проведенням громадського обговорення, здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.