Стаття 22. Права та обов’язки операторів поштового зв’язку

Оператори поштового зв’язку незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності мають рівні права і виконують однакові обов’язки відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Оператори поштового зв’язку зобов’язані:

забезпечувати вільний доступ користувачів до інформації про надання послуг поштового звязку, а саме про ціни (тарифи), правила надання послуг поштового зв’язку, строки пересилання поштових відправлень, режим роботи об’єктів поштового зв’язку, вкладення, заборонені до пересилання у поштових відправленнях, та порядок їх вилучення, відповідальність операторів поштового зв’язку перед користувачами, у відділеннях поштового зв’язку та на своїх веб-сайтах у спосіб та формі, доступних для осіб з інвалідністю;

забезпечувати доступність об’єктів поштового зв’язку та поштових послуг для осіб з інвалідністю та представників інших маломобільних груп населення;

не допускати порушення правил добросовісної конкуренції та дотримуватися вимог законодавства про захист економічної конкуренції на ринку послуг поштового зв’язку;

своєчасно подавати до національного регулятора звіти, інформацію, документи та інші матеріали у визначених ним обсягах, порядку і строки;

забезпечувати таємницю поштових відправлень;

сприяти проведенню оперативно-розшукових і контррозвідувальних заходів на об’єктах своєї поштової мережі та вживати заходів для недопущення розголошення фактів їх проведення;

виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства.

Оператори поштового зв’язку мають право на:

встановлення цін (тарифів) на послуги поштового зв’язку, які вони надають, крім цін (тарифів), які регулюються державою;

інформування користувачів про надання ними послуг поштового зв’язку через засоби масової інформації;

інші права, визначені законодавством.

Попередня

52/63

Наступна