Стаття 22. Основні повноваження та напрями діяльності закладу професійної (професійно-технічної) освіти
До основних повноважень та напрямів діяльності закладу професійної (професійно-технічної) освіти належать:
організація навчально-виховного процесу, вибір форм та методів навчання;
навчально-виробнича, навчально-виховна, навчально-методична, фінансово-господарська та виробничо-комерційна діяльність;
розробка робочих навчальних планів з професій та робочих освітніх програм з навчальних предметів на основі типових навчальних планів і типових освітніх програм, визначення регіонального компоненту змісту професійної (професійно-технічної) освіти, які затверджуються в установленому порядку;
розробка правил прийому учнів до закладу освіти на основі типових правил прийому;
формування разом з органами управління професійною (професійно-технічною) освітою планів прийому здобувачів освіти з урахуванням державного та/або регіонального замовлення, потреб ринку праці та потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіті і замовлень підприємств, установ, організацій;
{Абзац шостий статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2541-VIII від 06.09.2018 }
організація харчування здобувачів освіти з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, осіб з інвалідністю, осіб з особливими освітніми потребами, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із числа внутрішньо переміщених осіб та дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
{Абзац сьомий статті 22 в редакції Законів № 76-VIII від 28.12.2014 , № 2541-VIII від 06.09.2018 , № 474-IX від 16.01.2020 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 978-IX від 05.11.2020 }
атестація педагогічних працівників;
організація стажування педагогічних працівників на підприємствах, в установах, організаціях;
здійснення професійного навчання незайнятого населення;
організація виробничого навчання здобувачів освіти на підприємствах, в установах та організаціях;
забезпечення заходів з охорони праці здобувачів освіти, працівників;
матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу;
визначення структури і штатного розпису з урахуванням встановленого фонду заробітної плати;
забезпечення якості професійного навчання та виховання учнів.