Стаття 14. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, у сфері охорони психічного здоров’я

1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, у сфері охорони психічного здоров’я:

1) визначає перспективи і пріоритетні напрями розвитку освіти у сфері психічного здоров’я, розробляє державні стандарти освіти у цій сфері;

2) здійснює нормативно-правове, організаційно-методичне та інформаційне забезпечення надання психосоціальних послуг та психологічної допомоги учасникам освітнього процесу;

3) організовує і здійснює наукове та методичне забезпечення освіти у сфері психічного здоров’я;

4) співпрацює з іншими органами державної влади з питань формування скоординованого підходу до охорони психічного здоров’я і підтримки в закладах освіти, що включає інтеграцію питань психічного здоров’я в політику у сфері освіти;

5) сприяє розробленню і впровадженню освітніх програм, спрямованих на підвищення рівня обізнаності учасників освітнього процесу у питаннях психічного здоров’я, розвиток соціально-емоційних навичок;

6) забезпечує організацію діяльності психологічної служби в системі освіти, надання психосоціальної та психологічної допомоги у закладах освіти усіх рівнів;

7) створює умови для інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти, забезпечує формування та реалізацію державної політики щодо діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, які проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги;

8) сприяє системному та кваліфікованому супроводу осіб з особливими освітніми потребами;

9) забезпечує включення освітніх компонентів з питань психічного здоров’я до освітніх програм на всіх рівнях освіти;

10) розробляє та впроваджує профілактичні програми, спрямовані на зміцнення психічного здоров’я, запобігання виникненню психічних розладів, інших проблем, що стосуються психічного здоров’я, серед учасників освітнього процесу;

11) забезпечує підтримку наукових досліджень у сфері психічного здоров’я;

12) організовує взаємодію закладів освіти та наукових установ для обміну досвідом і забезпечення якісних наукових досліджень;

13) бере участь у міжнародному співробітництві в рамках наукової співпраці, розвитку освіти у сфері психічного здоров’я;

14) здійснює інші повноваження у сфері охорони психічного здоров’я, визначені законодавством.

Попередня

14/42

Наступна