Стаття 23. Інформація для участі у конкурсі
1. Кандидат на зайняття посади службовця місцевого самоврядування подає в установленому порядку до конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі та резюме встановленого зразка, у якому зазначається така інформація:
1) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
2) наявність відповідного ступеня вищої освіти;
3) відомості про досвід/стаж роботи, стаж служби в органах місцевого самоврядування (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, передбаченими статтею 19 цього Закону та умовами конкурсу;
4) у разі проведення конкурсу на посаду категорії I - підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин уже було подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.
2. Забороняється вимагати від кандидата на зайняття посади службовця місцевого самоврядування інформацію, не передбачену цим Законом.
3. Кандидат на зайняття посади службовця місцевого самоврядування може додати до заяви про участь у конкурсі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, також іншу інформацію.
4. Служба управління персоналом проводить перевірку інформації, поданої кандидатами на зайняття посади службовця місцевого самоврядування, на відповідність встановленим законом вимогам та повідомляє їх про результати такої перевірки.
Кандидати на зайняття посади службовця місцевого самоврядування, документи яких пройшли перевірку, передбачену абзацом першим цієї частини, допускаються до конкурсу.
5. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.