Стаття 34. Особова справа службовця місцевого самоврядування
1. Стосовно кожного службовця місцевого самоврядування ведеться особова справа, складовою якої є особова картка встановленого зразка, в якій зазначаються узагальнені відомості про проходження ним служби, зокрема:
1) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
2) дата народження;
3) освіта і спеціальність;
4) витяг з протоколу конкурсної комісії;
5) відомості про відпустки;
6) інформація про заохочення;
7) інформація про дисциплінарні стягнення;
8) інші відомості (займані посади, категорія та підкатегорія посади, ранг службовця місцевого самоврядування, відомості про складення Присяги, професійний розвиток, результати оцінювання службової діяльності тощо);
9) підстава звільнення з посади службовця місцевого самоврядування з посиланням на статтю, частину та пункт цього або іншого закону.
2. Ведення особової справи службовця місцевого самоврядування розпочинається одночасно з його вступом на службу в орган місцевого самоврядування.
3. Ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування здійснюються з урахуванням Типового порядку ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування.