Стаття 11. Правові наслідки ненадання цифрового контенту та/або цифрової послуги
1. У разі ненадання виконавцем цифрового контенту та/або цифрової послуги відповідно до статті 3 цього Закону споживач має право вимагати надання таких цифрового контенту та/або цифрової послуги.
У разі ненадання виконавцем цифрового контенту та/або цифрової послуги протягом додатково погодженого сторонами строку, а якщо такий строк не погоджено - протягом розумного строку, споживач має право відмовитися від договору.
2. Положення частини першої цієї статті не застосовуються, а споживач має право відмовитися від договору негайно, якщо:
1) за наявних обставин є очевидним або виконавець заявив про те, що цифровий контент та/або цифрову послугу не буде надано;
2) споживач та виконавець домовилися або це випливає з обставин укладення договору, що певний строк надання цифрового контенту та/або цифрової послуги має істотне значення для споживача, а виконавець не надав цифровий контент та/або цифрову послугу протягом такого строку.
3. У разі відмови споживача від договору відповідно до частин першої, другої цієї статті застосовуються положення статей 13-16 цього Закону.