Стаття 16. Строки та способи задоволення вимог споживача

1. Виконавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача щодо пропорційного зменшення ціни або повернення сплачених ним коштів відповідно до частин четвертої, п’ятої статті 12, частини першої статті 14 цього Закону у розумний строк, але не пізніше 14 днів з дня отримання ним такої вимоги або заяви про відмову від договору.

2. Виконавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача, передбачені частиною першою цієї статті, щодо часткового або повного повернення сплачених ним коштів у тій самій формі, в якій споживач оплатив вартість цифрового контенту та/або цифрової послуги (у тому числі з використанням тих самих платіжних інструментів), якщо домовленістю із споживачем не обумовлено інше, без покладення на споживача обов’язку із сплати будь-якої комісії чи інших аналогічних платежів, пов’язаних із здійсненням розрахунків.

3. Виконавець не має права вимагати від споживача будь-яку додаткову плату за виконання ним обов’язків, передбачених цією статтею.

Попередня

16/20

Наступна