Стаття 19. Захист прав споживачів цифрового контенту та цифрових послуг

1. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про захист прав споживачів, зобов’язаний забезпечувати належний рівень захисту споживачів цифрового контенту та цифрових послуг.

Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про захист прав споживачів, які визначені Законом України "Про захист прав споживачів", поширюються на захист прав споживачів, визначених цим Законом.

2. Захист прав споживачів цифрового контенту та цифрових послуг здійснюється відповідно до цього Закону, Закону України "Про захист прав споживачів" та інших законів України.

Виконавець зобов’язаний зареєструватися на Єдиному державному веб-порталі для споживачів у сфері електронної комерції (далі - Портал е-покупець) у порядку і строки, визначені законом.

Споживач має право здійснювати захист своїх прав, що виникають у зв’язку з отриманням цифрового контенту та/або цифрових послуг, у спосіб та формі, визначені Законом України "Про захист прав споживачів" та іншими законами України, у тому числі шляхом подання скарги до виконавця через Портал е-покупець.

3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про захист прав споживачів, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням цього Закону у порядку, встановленому Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та Законом України "Про захист прав споживачів".

Попередня

19/20

Наступна