ukrainiannews
Новини
Законодавство
Гороскоп
Головна
Законодавство
Кодекси
Про захист прав споживачів
Конституція
Кодекси
Закони
Постанови КМУ
Практика
№ 3153-IX
: Про захист прав споживачів
Дата прийняття : 10.06.2023
Дата редакції : 10.06.2023
Стаття 1. Визначення термінів
Стаття 2. Сфера дії Закону
Стаття 3. Принципи здійснення захисту прав споживачів
Стаття 4. Права та обов’язки споживачів
Стаття 5. Право споживача на безпечність товару та його належну якість
Стаття 6. Гарантійні зобов’язання суб’єкта господарювання у разі виявлення недоліку товару
Стаття 7. Права споживача у разі придбання товару з недоліком
Стаття 8. Права споживача у разі придбання непридатного чи небезпечного харчового продукту
Стаття 9. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг)
Стаття 10. Права споживача у разі здійснення попередньої оплати за продукцію
Стаття 11. Вимоги до зазначення ціни продукції
Стаття 12. Право споживача на споживчу освіту та/або просвіту
Стаття 13. Право споживача на інформацію про продукцію
Стаття 14. Права споживача під час торговельного та інших видів обслуговування
Стаття 15. Нікчемність умов договорів, що обмежують права споживача
Стаття 16. Портал е-покупець
Стаття 17. Право споживача на інформацію у разі укладення договору поза торговельним чи офісним приміщенням або дистанційного договору
Стаття 18. Права споживача під час придбання продукції у суб’єкта електронної комерції
Стаття 19. Вимоги до договору, який укладається поза торговельним чи офісним приміщенням, або дистанційного договору
Стаття 20. Право споживача на доставку товару, придбаного шляхом укладення договору поза торговельним чи офісним приміщенням або дистанційного договору
Стаття 21. Право споживача на відмову від договору, укладеного поза торговельним чи офісним приміщенням, або дистанційного договору
Стаття 22. Обов’язки споживача під час придбання продукції у суб’єктів електронної комерції
Стаття 23. Захист персональних даних під час здійснення електронної комерції
Стаття 24. Заборона нечесної комерційної практики
Стаття 25. Вимоги щодо вразливих категорій споживачів
Стаття 26. Комерційна практика, що вводить в оману
Стаття 27. Види комерційної практики, що вводить в оману
Стаття 28. Агресивна комерційна практика
Стаття 29. Види агресивної комерційної практики
Стаття 30. Суб’єкти системи захисту прав споживачів
Стаття 31. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері захисту прав споживачів
Стаття 32. Повноваження компетентного органу
Стаття 33. Повноваження інших державних органів, які здійснюють захист прав споживачів у відповідних сферах
Стаття 34. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо захисту прав споживачів
Стаття 35. Розгляд скарг на дії або бездіяльність державних органів, які здійснюють захист прав споживачів у відповідних сферах, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб
Стаття 36. Громадські об’єднання споживачів
Стаття 37. Саморегулівні організації
Стаття 38. Суб’єкти розгляду скарг у сфері захисту прав споживачів
Стаття 39. Порядок подання скарги споживачем суб’єкту господарювання
Стаття 40. Порядок позасудового врегулювання спорів
Стаття 41. Розгляд скарг компетентним органом
Стаття 42. Судовий захист прав споживачів
Стаття 43. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів
Стаття 44. Міжнародне співробітництво у сфері захисту прав споживачів
. прикінцеві та перехідні положення
Політика
Про нас
Реклама
Гороскоп