• 40

Скільки новачкам в ІТ доводиться шукати роботу

Скільки новачкам в ІТ доводиться шукати роботу - d5d5dab468a3f5bbe11f6ac266437f58.png
Пошук роботи в ІТ для новачків нині — тривалий процес. 59% тих, хто знайшов першу роботу в ІТ торік, витратили на пошук понад два місяці. Серед тих, хто активно шукає першу роботу зараз, половина цим займається понад три місяці. Першу роботу складно знайти фахівцям усіх спеціалізацій. 46% тих, хто знайшов першу роботу в індустрії протягом минулого року, і 44% тих, хто активно шукає її сьогодні, самостійно подалися на більш ніж 20 вакансій. Найактивніше відгукувалися на пропозиції компаній дизайнери (59% подалися на більш ніж 20 вакансій) і РМ (57%). Розробники, тестувальники і HR/рекрутери теж були активні: 42% розробників, 45% HR/рекрутерів і 52% тестувальників відгукнулися на більш ніж 20 вакансій. Дещо простіше було аналітикам і фахівцям з Data Science: половина з них подалися на менш ніж 10 пропозицій. Рекрутери контактують з фахівцями з невеликим досвідом, проте набагато рідше, ніж з досвідченими: 54% тих, хто має менше ніж рік досвіду в ІТ, і 29% тих, хто тільки шукає першу роботу в цій сфері, сказали, що протягом останнього року до них зверталися рекрутери. Найчастіше про це зауважували РМ та аналітики. Протягом останнього року новачки найчастіше знаходили роботу в продуктових компаніях (тут працює 41% айтівців з досвідом до року), дещо рідше — в аутсорсі (34%). Охочіше брали людей без досвіду компанії середнього розміру — 57% з них працюють у компаніях на 10-200 спеціалістів, тільки 28% — у більших компаніях. Українські роботодавці більш схильні наймати фахівців без досвіду чи з невеликим досвідом, ніж закордонні: 71% з них торік знайшли нову роботу саме в українських ІТ-компаніях, а 21% — у закордонних. Близько половини фахівців, які знайшли першу роботу в індустрії протягом минулого року, хвилюються через її можливу втрату — так само часто, як і більш досвідчені айтівці. 42% з них перейдуть на іншу роботу, якщо її запропонують. Айтівці, які хвилюються через можливу втрату роботи, частіше висловлюють готовність її змінити — 48% з них точно погодилися б чи радше погодилися б на таку пропозицію. До речі, Onpage School допоможе опанувати сучасні спеціальності в інтернет-маркетингу: SEO, SMM, Інтернет-маркетинг. На кожному курсі є оглядовий урок, переглянувши який, користувач може вирішити для себе, чи підходить йому цей курс.